Bevásárlókosár
0 árucikk
 
Kiemelt termékek
Dorko Púder Cipő Dorko Púder Cipő
5999 Ft
3999 Ft
 
NEW BALANCE Cipő NEW BALANCE Cipő
19999 Ft
15999 Ft
 
DORKO CIPŐ Cipő DORKO CIPŐ Cipő
6999 Ft
4999 Ft
 
 
Hírlevél
* E-mail cím
Név 
Feliratkozás
 

GY.I.K.

Hogyan lehet megrendelni a termékeket?

A termékeket csak a weboldalon keresztül, vagy e-mail-ben lehet megrendelni. Rendelés előtt érdemes figyelmesen elolvasni a fizetési/szállítási/felhasználási feltételeket.

Az oldalon feltüntetett termékek eredetiek?

Igen, minden általunk forgalmazott termék eredeti. A termékeket minden esetben, dobozában (szemüvegek esetében tokkal, törlőkendővel) és garanciával együtt értékesítjük

Hogyan lehet fizetni?

A megrendelő választhatja az utánvétes fizetési módot (kiszállításkor, készpénzben a csomagfutárnak), az előre átutalást (ebben az esetben az összegnek a termék postázása és/vagy átvétele előtt meg kell érkeznie), és a bankkártyás fizetést (ezt a megrendelési folyamat tartalmazza és azonnal megtörténi a fizetés) vagy a személyes átvételt üzletünkben (készpénzben).

Lehet-e rendelés leadása nélkül, személyesen is vásárolni üzletünkben?

Természetesen lehet így is vásárolni, üzletünkben bizonyos napszemüvegek, sí szemüvegek, cipők, karórák és táplálék kiegészítők megtalálhatók / azonnal elvihetők.

Üzletünk csak bemutató terem így forgalmazott termékeinknek csak egy részét találják meg nálunk a többi termékre várni kell, míg beérkeznek a raktárból.

Mi történik, ha nem elégedett a termékkel és elállna a vásárlástól/vagy cserélne más termékre?

100%-ban vállaljuk a pénz-visszafizetési garanciát vagy a termék cseréjét. Ebben az esetben a terméket 8 napon belül vissza kell juttatni ügyfélszolgálatunkhoz, melyet csak sértetlen állapotban, számlával, garanciajeggyel és tartozékaival együtt vesszük vissza.

Mennyi ideig tart a kiszállítás/mikor tudja átvenni a rendelését?

A rendelés leadásától számított 1-5 munkanapon belül megérkezik/átvehető a termék, amennyiben raktáron van. Ha éppen nincs készletünkön, a rendelés átfutási ideje néhány nappal hosszabb lehet, erről bővebben e-mail-ben tájékoztatjuk. Néhány speciális esetben a rendelési idő több hét lehet (ez azonban ritka).

Mit tartalmaz a vételár?

Weboldalunkon található árak bruttóban értendők, tartalmazzák az Áfa-t.

Mi a teendő, ha elfelejtette a jelszavát?

Oldalunk automatikus üzenetet küld Önnek jelszavával együtt a megadott e-mail címre, ezt az opciót a belépés/fiók oldalon találja. Amennyiben nem találja a funkciót, vagy a küldés sikertelen, úgy kérhet segítséget ügyfélszolgálatunktól e-mail-ben vagy telefonon.

Tudnak teljesíteni egyedi megrendeléseket?

Néhány esetben kisebb kiegészítőket módunkban áll beszerezni, pl. napszemüvegekhez szárakat, lencséket stb. Egyébként, csak a weboldalon található termékeket forgalmazzuk. További információkért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Mennyi garancia van a termékekre?

Minden termékünkre vállalunk garanciát (rendeltetés szerinti használat mellett), a jótállás ideje azonban termék- illetve márkafüggő. További információkat a „Garancia” menüpontban talál, vagy kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Egészségpénztár-tagok is vásárolhatnak?

Igen, de kérjük, jelezze előre, hogy a számlát egészségpénztárra szeretné kérni.

Mi az ügyfélszolgálat elérhetősége?

Címünk (mely üzlet is egyben): 1132 Budapest, Visegrádi utca 39.
Nyitva tartás: hétfőtő- csütörtökig, 10-18 óráig és pénteken 10-17-ig. Szabadságolás, betegség, ill. ünnepek esetén a webáruház az oldalon feltünteti az ettől eltérő nyitva tartást.
Telefonszám/fax: +36-(20)-779-0305; +36-(20)-9333-057; +36-(1)-430-1085
E-mail cím: info@exin.hu

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a Exin Webáruház internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba
-    A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
-    A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
-    A kártyahasználat tiltott.
-    A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
-    A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
-    Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
-    A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
-    A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
-    A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
-    Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
-    Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.