Bevásárlókosár
0 árucikk
 
Kiemelt termékek
Dorko Púder Cipő Dorko Púder Cipő
5999 Ft
3999 Ft
 
NEW BALANCE Cipő NEW BALANCE Cipő
19999 Ft
15999 Ft
 
DORKO CIPŐ Cipő DORKO CIPŐ Cipő
6999 Ft
4999 Ft
 
 
Hírlevél
* E-mail cím
Név 
Feliratkozás
 

Szállitási feltételek

Kiszállítás és átvételi lehetőségek

A Honlapon leadott rendelések kiszállítása a DPD Hungária Kft. vagy a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálattal történik a Megrendelő által megadott címre. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-18:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Kivételt képeznek a depó-városok (ahol a futárszolgálatnak területi raktára van), ide lehet kérni a csomagot délelőtti szállítással, illetve a futárszolgálat új, garantáltan 3 órás intervallumon belül való kiszállításával (utóbbi extra szállítási opciók miatt kérjük, hívja z ügyfélszolgálatot; ez esetben szállítási többletköltség várható).

Amennyiben Megrendelő ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Megrendelő biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

A csomag aktuális helyzetéről a Szolgáltató értesítést küld a Megrendelő részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre, illetve a kiszállítás előtt a futár is felveszi a Megrendelővel a kapcsolatot.

Amennyiben a Megrendelő a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Megrendelőnek lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben, ha a Megrendelő utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére.

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően, a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha Megrendelő sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a futártól kérnie kell jegyzőkönyvet felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Kiszállítás költsége

A kiszállítás költsége Magyarország területén 3 kg-os súlyig egységesen bruttó 999 Ft.
3 kg-ot meghaladó súly felett a Szolgáltató ügyfélszolgálata egyedi ajánlatot tesz, mivel a legtöbb termék súlya nem jelentős, így ez utóbbi ritka esetnek tekinthető.

Szállítási akciók:

·    Cipők, ruházati termékek kiszállítása 15.000 Ft. felett belföldön ingyenes!* (cipok.hu-n kapható termékekre érvényes)
·    Napszemüvegek, sí szemüvegek, MotoCross szemüvegek kiszállítása belföldön ingyenes!* (napszemuvegbolt.hu-n kapható termékekre érvényes)
·    Karórák, faliórák kiszállítása 20.000 Ft. felett belföldön ingyenes!* (karoravilag.hu-n kapható termékekre érvényes)

* Amennyiben a megrendelt termékek ára nem akciós. Az akciók nem vonhatók össze!
 
Szállítás külföldre

Külföldi szállítási esetén a Szolgáltató egyedi ajánlatot küld a Megrendelő részére a termék kiszállítási költségére vonatkozóan.

Kiszállítás határideje

A megrendelés kiszállításának határideje 1-8 munkanap.
Ha éppen a termék nincs készleten, a rendelés átfutási ideje néhány nappal hosszabb lehet, erről bővebben e-mail-ben vagy telefonon tájékoztatja a Szolgáltató a Megrendelőt. Néhány speciális esetben a rendelési idő több hét lehet (ez azonban nagyon ritka).
Amennyiben további kérdései merülnek fel a vásárlással, a fizetéssel, vagy a szállítással kapcsolatban, kérjük, forduljon a Szolgáltató munkatársaihoz, akik készséggel segítenek!

Szolgáltató – Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha
a)    a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b)    a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

Megrendelő a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a következő címen, nyitvatartási időben.

Exin webáruház, 1132 Budapest, Visegrádi utca 39.

Nyitvatartás:
Hétfő – Csütörtök: 10:00- 18:00
Péntek: 10:00-17
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva

A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben értesíti a Megrendelőt.