Márkák
-
Az Aigle mintegy 160éves múltra tekintő márka, amit egy Franciaországban letelepedő amerikai kereskedő alapított. Az amerikai gyökerekre utal egyébként a márka nevében és logójában szereplő sas. A cég Ikonikus divattermékei ma is azon színes gumicsizmák, amit még az alapító indított útjára 1853-ban, Charles Goodyear-től vásárolva meg az akkor még innovációnak számító vulkanizálás szabadalmát.
-
Ruházati kiegészítők felnőtteknek és gyerekeknek és babáknak egyaránt. Még 30 év után is a tervezőink állandóan menő ötletekkel, eredeti kombinációkkal és konvenciókhoz nem ragaszkodó gondolkodással lepnek meg minket, folyamatosan átváltoztatva a funkcionális kiegészítőket valami különlegessé.
-
A Columbia története 1937-ben vette kezdetét. A Columbia egy piacvezető szabadidő- és síruházatokat gyártó cég az Egyesült Államokban. Termékei között megtalálhatunk sínadrágokat, síkabátokat, túracipőket és egyéb kiegészítőket is. A Columbia népszerűségét a kiváló gyártási eljárások és a magas minőségű alapanyagok biztosítják. Ma már a világ több mint 40 országában jelen van és az általa képviselt kifogástalan minőség értéke változatlan maradt.
-
A Fundango egy mára már 13 országban jelen lévő márka, ami mögött egy sikeres, innovatív csapat áll. Széles utcai és sportruházati választékot kínálnak. Kollekciójukban megtalálhatók a pólóktól, pulóverektől kezdve a sapkákon, sálakon és utcai kabátokon át a sportoláshoz szükséges technikai dzsekik és aláöltözők is. Kiegészítőként túrázásra vagy városi használatra alkalmas táskákat terveznek, de a Fundango fő profilja igazán a téli sportokban teljesedik ki.
-
A Merrell története 1981-ben Vermont-ban indult, ekkor még kizárólag túrabakancsok gyártásával. 1983-ra már megszületik az első Merrell Gora-tex bakancs férfi és női változata.Néhány éven belül vezető szerepre tör a túrázás piacán. 2007-ben a cég az outdoor bakancsok és városi sportos cipők mellett piacra dobja első ruházati kollekcióját, így az outdoor szerelmesei már tetőtől-talpig élvezhetik a márka profizmusát, legyen az kabát, pulóver vagy nadrág, bármilyen terepre megtalálod a megfelelő modellt.
-
A Millet márkát 1921-ben alapították a francia Alpoknál fekvő Annecy városában. A márka fő profilja extrém és téli sportokhoz köthető.
-
1965 -ben Keith Musto olimpiai bajnok és mérnök megalapította a Musto márkát a vitorlázó sportolók védelme érdekében. Mai napig a Musto világ első a sporthoz szükséges termékek megóvásában.
-
A hullámlovaglás és a californiai image meghódította a világot, akárcsak az O’Neill. Az O’Neill azon túl, hogy a világ vezető neopréngyártója, egy sajátos életstílust jelent. Az O’Neill cég szárnyakra kelt és eljutott Japánba, Ausztráliába és Európába. A hagyományostól eltérő piaci fellépésnek köszönhetően a márka szédületes magasságokba jutott. Az O’Neill nagy erőssége, hogy már több mint 50 éve mély gyökerekkel rendelkezik a vízi sportokhoz kapcsolódó iparágak terén.
-
Az Oakley egy világhírű sport- és divatmárka, amelyet 1975-ben alapítottak. A márka specializálódott a prémium minőségű sport- és szabadidőcipők, napszemüvegek és egyéb sportfelszerelések tervezésére és gyártására.
-
Mára már teljesen szokványosnak számítanak a fejlámpák, pedig 1972-ben, mikor a cégalapító, Fernand Petzl kifejlesztette az első, fejen viselhető, pántokra szerelt elemtartót és lámpát, mindez még nagy újdonságnak számított. Azóta a fejlámpák a biztonság és hatékonyság igen fontos tényezői. Manapság a Petzl fejlámpák a fejlesztéseknek köszönhetően a legegyszerűbb elvárásoktól, az extrém mentési vagy munkafeladatok támasztotta igényekig szinte minden elvárásnak megfelelnek.
-
A POC egy svéd cég, melynek küldetése, hogy életeket mentsen azáltal, hogy biztonságosabbá teszi a sportokat, köztük a kerékpározást. A cég 2005-ben alakult meg. A POC olyan ötleteket és megoldásokat talált, illetve fejlesztett ki, melyek következtében biztonságosabbá tette a síelést, ezzel felkeltve a célközösség figyelmét. A POC két legkiemelkedőbb kategóriája a síeléshez illetve a kerékpározáshoz gyártott védőfelszerelések. A POC munkája egy részének sikerét az állandó, igen magas szakértelmű sportolók visszajelzéseinek köszönheti.
-
Termoszok széles választékban.
-
1987-ben került ki az első hátizsákmodell a cégtől. Azóta eltelt 21 év és választékunk is ennek megfelelően bővült. Ma expedíciók teljes felszerelését vállaljuk és bármilyen extrém körülmények közé van felszerelésünk, ruházatunk. Termékeink többsége a csúcsminőséget képviseli, de olcsóbb termékeinknél is ügyelünk az igényes megjelenésre és a jó minőségre.
-
A Salomon a II. világháború után jött létre 1947-ben. A francia céget François Salomon alapította, felesége és fia közreműködésével. A fejlődés igazi lendülete csak pár év múlva érte el a családi vállalkozást. A Salomon egy francia sportszergyártó vállalat. Kiválóságát leginkább az extrém és- téli sportok területén elért eredményei bizonyítják. A Salomon volt az első a hasonló márkák között, aki a merész technológiai újításoknak köszönhetően vált egyre népszerűbbé.
-
A Smith nap- és síszemüvegeket 1970-ben kezdte gyártani Boby Smith az Egyesült Államokban. A szemüvegeket folyamatosan fejlesztették, és mindig szem előtt tartották, hogy a kollekció ne csak divatos legyen, hanem a sportolás közbeni igénybevételnek is megfeleljen.
-
Francia vitorlás márka, melyet a minőségi és exkluzív utcai termékek és cipők tesznek különlegessé. Ezek a termékek a letisztult designjukkal a kifinomult vásárlóinknak feltétlen kedvencei lesznek.
-
1984-ben, Mark Thatcher, egy fiatal vízi-túravezető megalkotta a világ első sport-szandálját. A könnyű, de masszív szivacsos talp és a szintetikus hevederekből álló felsőrész már tudja a legfontosabb funkciókat, azaz tépőzárral állítható bokaméret, 5-pontos rögzítés a talphoz, anatómiai tervezésű felépítés, vízálló tulajdonságok és minimális súly. A gondolatból fogant kivitelezés olyannyira bevált, hogy hamarosan márka született belőle, mely a „Teva” nevet kapta.
-
A brand alapjait 1964-ben, 21 évesen tette le az amerikai Douglas Tompkins (ő az a ma már vidéki francia nagyapónak kinéző fickó a képen) és felesége. Katalógust jelentettek meg, melyből postán lehetett rendelni hegymászó és kemping felszereléseket. Két évvel később Kenneth Klopp is csatlakozott hozzájuk, megalapították cégüket, és nyitottak egy boltot San Franciscóban (érdekesség, hogy 1968-ban Tompkins és akkori felesége teremtették meg az Esprit divatmárkát is - először egy Volkswagen kisbuszból árulták a ruhákat).
-
Az 1996-ban alapított Under Armour jelenleg a legdinamikusabban fejlődő sportruházati márka, ami ugyan aláöltözeteiről vált ismertté – mely szegmensben ma is 80%-os piaci részesedéssel bír az USA-ban – mára komplett palettát kínál technikai sportruházatokból, úgy a nyári, vagy edzőtermi sportoláshoz (HeatGear) mint a szabadtéri téli sportokhoz (ColdGear) de mostanra igen széles cipő kínálatot is fel tud mutatni.
-
A német cég 1974-ben alakult. A cég 100 %-os családi tulajdonban működő vállalkozás. A Vaude a hegyi-, túra- és kerékpársport eszközeinek egyik legnagyobb gyártója Európában és ezzel az egyik legnagyobb terjesztője az eszközeihez kapcsolódó egészséges életstílusnak.
-
A céget idősebb Franz Ziener hozta létre 1946-ban, Németországban. A Ziener a legmagasabb minőségi követelményeket az innovatív technológiával és a modern dizájnnal vegyíti. A cég szoros együttműködésben dolgozik az aktív sportolókkal, akik leginkább a dizájn kialakításában segítik őket. A cég alapítása óta a cél mindig az volt, hogy megszerettessék az emberekkel a sportot, hogy a sportolók a legjobb teljesítményt tudják kihozni magukból. A cél ma is ez.