Márkák
-
Az Adidas, mint vállalkozás hosszú múltra tekint vissza. Két testvér Adolf Dassler és Rudolf Dassler álmodta meg a gondolatot, miszerint minden sportág számára egyedi kivitelezésű sportcipő lenne a megfelelő. Az Adidas ma a legnagyobb sportruházatokat gyártó cég Európában és a második helyen áll a világon, csupán az amerikai Nike előzi meg. Az Adidas által gyártott ruhákon és cipőkön általában megjelenik a három sávos minta, ami a cég jelenlegi logójának is meghatározó motívuma.
-
Az Adidas, mint vállalkozás hosszú múltra tekint vissza. Két testvér Adolf Dassler és Rudolf Dassler álmodta meg a gondolatot, miszerint minden sportág számára egyedi kivitelezésű sportcipő lenne a megfelelő. Az Adidas ma a legnagyobb sportruházatokat gyártó cég Európában és a második helyen áll a világon, csupán az amerikai Nike előzi meg. Az Adidas által gyártott ruhákon és cipőkön általában megjelenik a három sávos minta, ami a cég jelenlegi logójának is meghatározó motívuma.
-
Az Adidas, mint vállalkozás hosszú múltra tekint vissza. Két testvér Adolf Dassler és Rudolf Dassler álmodta meg a gondolatot, miszerint minden sportág számára egyedi kivitelezésű sportcipő lenne a megfelelő. Az Adidas ma a legnagyobb sportruházatokat gyártó cég Európában és a második helyen áll a világon, csupán az amerikai Nike előzi meg. Az Adidas által gyártott ruhákon és cipőkön általában megjelenik a három sávos minta, ami a cég jelenlegi logójának is meghatározó motívuma.
-
Az Adidas, mint vállalkozás hosszú múltra tekint vissza. Két testvér Adolf Dassler és Rudolf Dassler álmodta meg a gondolatot, miszerint minden sportág számára egyedi kivitelezésű sportcipő lenne a megfelelő. Az Adidas ma a legnagyobb sportruházatokat gyártó cég Európában és a második helyen áll a világon, csupán az amerikai Nike előzi meg. Az Adidas által gyártott ruhákon és cipőkön általában megjelenik a három sávos minta, ami a cég jelenlegi logójának is meghatározó motívuma.
-
Az Aigle mintegy 160éves múltra tekintő márka, amit egy Franciaországban letelepedő amerikai kereskedő alapított. Az amerikai gyökerekre utal egyébként a márka nevében és logójában szereplő sas. A cég Ikonikus divattermékei ma is azon színes gumicsizmák, amit még az alapító indított útjára 1853-ban, Charles Goodyear-től vásárolva meg az akkor még innovációnak számító vulkanizálás szabadalmát.
-
A Babolat márkát 1875-ben a franciaországi Lyon városában egy család alapította, elsősorban az ütős sportokra specializálódtak és a szarvasmarha beléből készült húrokat is ehhez a márkához kötik. A tenisz iránti szenvedélyünk folyamatosan inspirál arra, hogy technológiai újításokkal segítsük minden játékos számára világ körül.
-
Ruházati kiegészítők felnőtteknek és gyerekeknek és babáknak egyaránt. Még 30 év után is a tervezőink állandóan menő ötletekkel, eredeti kombinációkkal és konvenciókhoz nem ragaszkodó gondolkodással lepnek meg minket, folyamatosan átváltoztatva a funkcionális kiegészítőket valami különlegessé.
-
2011-ben robbant be székesfővárosunk életébe a BP Clothing, amikor is egyre több fejen tünedeztek fel a klasszik logós BP sapik.
-
A legjobb túrazoknikat gyártó, piacvezető Bridgedale termékeit több mint 40 országban árulják. Kevertszálas technológiával, mindig a legújabb fejlesztésű gyártósoron készülnek a minden körülmények között kiválóan teljesítő túrazoknik. Bridgedale, a megfizethető luxus.
-
A Broadway története 1976-ban kezdődött el a németországi Hamburgban. A kiváló minőségű alapanyagok és a termékek széles választéka, a kifinomult és a laza stílus kedvelőt is képes magával ragadni. A Broadway egy közkedvelt ruházati márka Németországban. A vállalat női és férfi ruházatok valamint kiegészítők gyártásával és értékesítésével foglalkozik. A Broadway laza és fiatalos stílusával egyre nagyobb tömegeket hódít meg világszerte.
-
A Brunton 1894 óta gyártja a legtöbb pontos, megbízható és tartós eszközt mindenféle outdoor tevékenységhez.
-
Impregnálás felsőfokon a szénszálas technológia segítségével nagyfokú védelmet nyújt minden anyag számára, a nedvesség és a szennyeződések ellen A mai kor követelményeinek megfelelő, modern impregnáló hatással rendelkezik, amely egy termékben egyesíti az impregnáló hatást és a légáteresztő képességet A funkcionális membrán anyagok légáteresztő képességét is teljes mértékben megőrzi.
-
A Colmar márkát 1923-ben hozták létre, azóta logót 1948-ban újra tervezték. Első sorban sí ruházatot gyártanak.
-
A Columbia története 1937-ben vette kezdetét. A Columbia egy piacvezető szabadidő- és síruházatokat gyártó cég az Egyesült Államokban. Termékei között megtalálhatunk sínadrágokat, síkabátokat, túracipőket és egyéb kiegészítőket is. A Columbia népszerűségét a kiváló gyártási eljárások és a magas minőségű alapanyagok biztosítják. Ma már a világ több mint 40 országában jelen van és az általa képviselt kifogástalan minőség értéke változatlan maradt.
-
A Converse egy amerikai márka, ami több mint 100 éves múltra tekint vissza. Jellegzetes tornacsukái minden korosztály kedvencei, hiszen mint mondják: minden Converse-nek története van. Utat törve maguknak a világpiacon ma már szinte mindenki ismeri a Converse tornacipőket, melyek bárki számára az egyedi megjelenés kiegészítő kellékei lehetnek. Napjainkban már nem csak a hivatásos sportolók kedvelt márkája, hanem a fiatalok körében is hatalmas népszerűségnek örvend.
-
A Dainese egy olasz vállalat, amely technikai sportokhoz gyárt védőfelszereléseket. Elsősorban a motorkerékpározáshoz gyártott ruhái és protektorai ismertek, de hegyi kerékpározáshoz és síelők részére is gyárt felszerelést. A vállalat termékei motoros körökben jól ismertek és a piac prémium kategóriájába tartoznak, mind minőségben, mind árban.
-
A márkát egy svájci fiatalember, Thomas Meyer alapította 1984-ben alig 20 évesen. A koncepció szerint a különbözőség, az egyediség került a márka megalkotásakor a középpontba úgy, hogy a minőség mellé megfizethető ár párosuljon. Mint oly sok sikeres vállalkozás a Desigual is egy kis üzletként indult, ami mára globális méreteket öltött. A márka értékrendjébe olyan fogalmak tartoznak, mint a pozitivizmus, a tolerancia vagy az elhivatottság. A Desigual képes az érzelmekre hatni, és talán ennek köszönhetően a mai napig a folyamatos növekedés jellemzi.
-
A Dockers az Egyesült Államokban vezető helyet vívott ki magának a sportosan lezser, ugyanakkor mégis az elegánsabb casual ruházatban. A Dockers a Levi's csoport tagjaként a ’chino’ nadrág kategóriájának legjelesebb képviselője. A twill anyagú nadrágok a farmer viselet alternatívájaként hódítanak világszerte.
-
A Dorko-nál olyan művészeket kérünk fel a kreatív tervezésre, akik kitűnnek a tömegből, akik meg merik mutatni a gondolatvilágukat, véleményt alkotnak és formálnak. Tervezőinket összehozzuk azzal a közönséggel, akik a művészetükkel azonosulni tudnak, és ezt öltözködésükkel ki is merik fejezni.
-
1975-ben alapították az Eagle Creek márkát, ami eredetileg kizárólag túrázási és utazási táskákra szakosodott. Mára már mindenfajta táskákat gyártanak. Magas minősége biztosítja, hogy egy egész életen át használhassuk.
-
A Fila márka megalkotása 100 éves múltra tekint vissza. A kiváló minőségű alapanyagok, a sportosan elegáns megjelenést kölcsönző szabásminták a Fila-t az egyik legkedveltebb sportruházati márkává tették szerte a világon. A Fila a termékek széles választékát nyújtja a márka kedvelőinek. Kínálatában megtalálhatóak többek között sportcipők, teniszcipők, futócipők, bakancsok, táskák, sapkák, sálak, fejpántok, tenisz ruhák, sportruházatok, utcai cipők, utcai viseletek és egyéb kiegészítők.
-
A Fjällräven története Svédországban 1950-ben kezdődött az akkor mindössze 14 éves Åke Nordin egy hegyi túráján. Åke egy akkoriban használatos hátizsákkal vágott neki az erdőnek, de út közben döbbent rá, hogy a hátán körteformára deformálódott zsák milyen kényelmetlen. Egy gyors elhatározással fából vázszerkezetet készített, hogy a súlyt egyenletesen oszlassa el a hát felületén.
-
A Fundango egy mára már 13 országban jelen lévő márka, ami mögött egy sikeres, innovatív csapat áll. Széles utcai és sportruházati választékot kínálnak. Kollekciójukban megtalálhatók a pólóktól, pulóverektől kezdve a sapkákon, sálakon és utcai kabátokon át a sportoláshoz szükséges technikai dzsekik és aláöltözők is. Kiegészítőként túrázásra vagy városi használatra alkalmas táskákat terveznek, de a Fundango fő profilja igazán a téli sportokban teljesedik ki.
-
A Grangers márkát 1937-ben alapították Angliában a Grangers termékkel kezelt termékek páratlan védelmet nyújtanak különböző időjárási viszonyok ellen.
-
A Hanwag céget 1921-ben hozta létre Hans Wagner. Modelljeit egyedülálló anatómiai felépítés és komfort jellemzi. A Hanwag modellek legtöbbjénél egyedülálló jellemző az erősen ívelt talpfelület. E megoldás oka, hogy így járás közben a bakancs szinte gördül, ill. ez által kevésbé kell a lábbeli elülső egyharmadát „hajlítgatni”, mellyel energiát spórolunk meg és jóval kevésbé használódik el a lábbeli külső és belső szerkezete. Annak, aki egyszer már vásárolt és terepen hordott HANWAG lábbelit, annak nem szükséges beszélni a márka iránti hűség mikéntjéről…
-
A Helly Hansen márka története 1877-ben kezdődött. Ebben az évben alapította meg vállalkozását Helly Juel Hansen, aminek keretében a saját ötlete alapján készített, vízhatlan ruházatokat kezdte gyártani és értékesíteni. A Helly Hansen márkájú munka- és sportruházatok, mindenki számára lehetőséget biztosítanak, hogy extrém időjárási viszonyok mellett is biztonságosan és kényelmesen végezze munkáját vagy sportoljon a szabadban
-
1922-ben alapították a Holmenkol márkát Németországban elsősorban a téli sportok hódolóinak. Termékeik speciális bevonatot képeznek az eszközökön és a textilneműk védelmére is nagy hangsúlyt fordít.
-
A Lafuma márkát 3 testvér alapította 1930-ban, ekkor még csak hátizsákokat készítettek. Fokozatosan bővítették kínálatukat kempingfelszerelésekkel, hálózsákokkal, majd később ruházati termékekkel is.
Napjainkban már az egyik legnagyobb és legelismertebb, minőségi termékeket gyártó európai outdoor márka. Kínálata lefedi a hegymászás, a különféle hegyi és természeti sportok, a túrázás és kempingezés felhasználási területeit, emellett pedig rendkívül igényes alternatívákkal szolgál a mindennapi öltözködéshez is. -
A Le Coq Sportif márkáról valójában 1948-tól beszélhetünk. A Le Coq Sportif márka egy igazi sportrajongónak köszönheti létrejöttét. Az alapító Emile Camuset imádta az atlétikát, a focit és a kerékpár is az általa kedvelt sportok közé tartozott. Nem csupán kedvelte ezeket a sportágakat, de köze is volt hozzájuk. Ő felelt azért saját körzetében, hogy a sportolók mindig megfelelő minőségű felszereléshez jussanak. Mára már a Le Coq Sportif számos nagy eseményen mérette meg magát nem kevés sikerrel.
-
A Levis megalakulása az 1870-es évekre tehet, Levi Strauss nevéhez fűződik. A ma emberének már aligha hiányozhat ruhatárából a farmer. A Levis márka megszületése összefonódik ennek a viseletnek a megalkotásával. Levi Strauss textilkereskedő és Jacob Davis szabómester olyan ruhadarabot és márkát adott a világnak, mely az általuk készített eredeti Levis farmerhez hasonlóan szinte elnyűhetetlen.
-
A LOWA története 1923-ban kezdődött Németországban. A Lowa ikonikus lábbelije, a Renegade GTX Mid, a világ legnépszerűbb, legnagyobb darabszámban értékesített outdoor bakancsa már közel tíz éve. A teljes Lowa kínálat az alpin bakancsoktól az utazáshoz ajánlott könnyű cipőkig, a német-olasz tervezőcsapat profizmusa és a legkorszerűbb gyártási minőségbiztosítás a garancia rá, hogy mindenki megtalálja az igényeinek, elvárásainak megfelelőbb Lowa bakancsot vagy cipőt.
-
A céget 1907-ben alapította Vihtori Luhtanen. A Luhta a legnagyobb skandináv sportszergyártó cég. Egy finn családi vállalkozásból nőtte ki magát. A cég 1550 embert foglalkoztat, míg forgalma eléri a 246 millió euro-t. A Luhta legfőbb export piacai Európában, Ázsiában és Észak-Amerikában találhatóak. Arra törekszenek, hogy a fogyasztói elvárásoknak eleget tegyenek, ezzel létrehozva és fenntartva a tartós hírnevet.
-
A Merrell története 1981-ben Vermont-ban indult, ekkor még kizárólag túrabakancsok gyártásával. 1983-ra már megszületik az első Merrell Gora-tex bakancs férfi és női változata.Néhány éven belül vezető szerepre tör a túrázás piacán. 2007-ben a cég az outdoor bakancsok és városi sportos cipők mellett piacra dobja első ruházati kollekcióját, így az outdoor szerelmesei már tetőtől-talpig élvezhetik a márka profizmusát, legyen az kabát, pulóver vagy nadrág, bármilyen terepre megtalálod a megfelelő modellt.
-
A Millet márkát 1921-ben alapították a francia Alpoknál fekvő Annecy városában. A márka fő profilja extrém és téli sportokhoz köthető.
-
A Mission márka kínálata hihetetlenül széles. Termékei több kategóriába sorolhatóak. A márka foglalkozik férfi, női- és gyerekeknek szánt árucikkek gyártásával is. Ezen belül pedig cipők, sí ruházatok, hétköznapi viseletek, fürdő ruházatok és egyéb kiegészítők tervezésével és előállításával. A Mission termékkínálata a lehetőségek végtelen számát kínálja a márka kedvelőinek, és eközben nem feledkezik meg a kiváló minőség megőrzéséről sem.
-
A kaliforniai székhelyű Mountain Hardwear az outdoor piac legfelső szintjének legismertebb és legautentikusabb márkája, ami olyan embereknek szól, akik a legmagasabb minőségre és a legmegbízhatóbb termékekre vágynak. A márka főbb felhasználási területei az expedíciós hegymászás, a sziklamászás, a hegyi túrázás, kemping, sí, tréning és utazás.
-
1965 -ben Keith Musto olimpiai bajnok és mérnök megalapította a Musto márkát a vitorlázó sportolók védelme érdekében. Mai napig a Musto világ első a sporthoz szükséges termékek megóvásában.
-
Több, mint 100 éves tapasztalattal a háta mögött, a New Balance egy talpbetétekkel foglalkozó cégként kezdte, és az 1900-as évek elején specializálódott cipőgyártásra. Ma az egyik legnagyobb sportmárka a világon. A márka a hangsúlyt nemcsak a kényelemre helyezi, hanem az innovatív technológiára és a gyártási módszerekre is különösen odafigyel.
-
A Nike törénete az 1960-as években kezdődött. Napjainkban elsőszámú sportruházatokat és sportszereket gyártó vállalat. Pályafutása során minden hasonló márkát megelőzve hű maradt nevéhez, amit a győzelem görög istennője Niké ihletett. Az első pár Nike cipő megalkotásához nem volt szükség bonyolult technikai előkészületekre, Bill Bowerman csupán felesége gofrisütőjét kérte kölcsön, hogy tanítványainak új cipőket készíthessen. A folyamatos újításoknak és a szüntelen fejlesztésnek köszönhetően mára már bárki megvásárolhatja a cég termékeit.
-
A Norah egy igazi női márka, mely elsősorban cipőket gyárt, azonban számos egyéb női ruházati terméket és kiegészítőt is készít. A Norah termékpalettáján az elegáns, nőies topánok mellett helyet kapnak a sportosabb darabok is. Emellett a vállalat tervezői gondolnak a hűvösebb évszakokra is. A Norah kínálatában a klasszikus csizmától a modernig, a bokacsizmától a legmagasabb szárú csizmákig minden megtalálható számos színben és stílusban.
-
A hullámlovaglás és a californiai image meghódította a világot, akárcsak az O’Neill. Az O’Neill azon túl, hogy a világ vezető neopréngyártója, egy sajátos életstílust jelent. Az O’Neill cég szárnyakra kelt és eljutott Japánba, Ausztráliába és Európába. A hagyományostól eltérő piaci fellépésnek köszönhetően a márka szédületes magasságokba jutott. Az O’Neill nagy erőssége, hogy már több mint 50 éve mély gyökerekkel rendelkezik a vízi sportokhoz kapcsolódó iparágak terén.
-
Mára már teljesen szokványosnak számítanak a fejlámpák, pedig 1972-ben, mikor a cégalapító, Fernand Petzl kifejlesztette az első, fejen viselhető, pántokra szerelt elemtartót és lámpát, mindez még nagy újdonságnak számított. Azóta a fejlámpák a biztonság és hatékonyság igen fontos tényezői. Manapság a Petzl fejlámpák a fejlesztéseknek köszönhetően a legegyszerűbb elvárásoktól, az extrém mentési vagy munkafeladatok támasztotta igényekig szinte minden elvárásnak megfelelnek.
-
A POC egy svéd cég, melynek küldetése, hogy életeket mentsen azáltal, hogy biztonságosabbá teszi a sportokat, köztük a kerékpározást. A cég 2005-ben alakult meg. A POC olyan ötleteket és megoldásokat talált, illetve fejlesztett ki, melyek következtében biztonságosabbá tette a síelést, ezzel felkeltve a célközösség figyelmét. A POC két legkiemelkedőbb kategóriája a síeléshez illetve a kerékpározáshoz gyártott védőfelszerelések. A POC munkája egy részének sikerét az állandó, igen magas szakértelmű sportolók visszajelzéseinek köszönheti.
-
A kaliforniai székhelyű Prana minőségét, alapanyagait tekintve is prémium kategóriás ruházati márka, mely 3 fő termékvonalból áll (jóga/fitness, sziklamászás és általános utcai viselet). A Prana egy szanszkrit eredetű szó, melynek a jelentése életerő. A Prana önmagát olyan márkaként definiálja, aminek a termékei azoknak a vásárlóknak szólnak, akik önmagukra, mindennapjaikra, táplálkozásukra sok figyelmet fordítanak, fontos nekik az egészséges és harmonikus élet, környezettudatosak, a fenntarthatósági szempontok is számítanak a döntéseikben.
-
Termoszok széles választékban.
-
A Reebok története egészen 1895-ig nyúlik vissza, amikor is Joseph William Foster futó elkészítette első pár cipőjét, melynek különlegességét a talpán lévő szögek jelentették. A termékkínálat napjainkban már hihetetlenül változatos, a kiváló minőségű cipők mellett a vállalat foglalkozik még tréningruhák, pulóverek, kabátok, táskák, fürdőruhák, mellények, pólók, papucsok és egyéb kiegészítők gyártásával is. Ebből a széles választékból bárki könnyen összeállíthatja ruhatára sportos és kényelmes részét.
-
1987-ben került ki az első hátizsákmodell a cégtől. Azóta eltelt 21 év és választékunk is ennek megfelelően bővült. Ma expedíciók teljes felszerelését vállaljuk és bármilyen extrém körülmények közé van felszerelésünk, ruházatunk. Termékeink többsége a csúcsminőséget képviseli, de olcsóbb termékeinknél is ügyelünk az igényes megjelenésre és a jó minőségre.
-
A Salomon a II. világháború után jött létre 1947-ben. A francia céget François Salomon alapította, felesége és fia közreműködésével. A fejlődés igazi lendülete csak pár év múlva érte el a családi vállalkozást. A Salomon egy francia sportszergyártó vállalat. Kiválóságát leginkább az extrém és- téli sportok területén elért eredményei bizonyítják. A Salomon volt az első a hasonló márkák között, aki a merész technológiai újításoknak köszönhetően vált egyre népszerűbbé.
-
A Sealand prémium vitorlás márka termékei 2010 óta érhetőek el Magyarországon. A Sealand ruhái és kiegészítői trendi és elegáns megjelenést kölcsönöznek, mint a földön, úgy a vízen. Ez a férfiak számára tervezett sportcipő stílusos megjelenést kölcsönöz viselőjének, mesh anyaga gyorsan szárad, és kiválóan szellőzik.
-
A Smith nap- és síszemüvegeket 1970-ben kezdte gyártani Boby Smith az Egyesült Államokban. A szemüvegeket folyamatosan fejlesztették, és mindig szem előtt tartották, hogy a kollekció ne csak divatos legyen, hanem a sportolás közbeni igénybevételnek is megfeleljen.
-
A kanadai eredetű Sorel márkát 2000-ben vásárolta meg a Columbia. A korábban kizárólag masszív felépítésű hótaposókat gyártó Sorel-t teljesen átalakította a Columbia és mára egy magas minőségű, prémium kategóriás, városi divatmárkává formálta. A piacon úgy definiálják a Sorel-t, hogy „a legoutdoorosabb jellegű divatmárka és a legdivatosabb outdoor márka”.
-
Francia vitorlás márka, melyet a minőségi és exkluzív utcai termékek és cipők tesznek különlegessé. Ezek a termékek a letisztult designjukkal a kifinomult vásárlóinknak feltétlen kedvencei lesznek.
-
1984-ben, Mark Thatcher, egy fiatal vízi-túravezető megalkotta a világ első sport-szandálját. A könnyű, de masszív szivacsos talp és a szintetikus hevederekből álló felsőrész már tudja a legfontosabb funkciókat, azaz tépőzárral állítható bokaméret, 5-pontos rögzítés a talphoz, anatómiai tervezésű felépítés, vízálló tulajdonságok és minimális súly. A gondolatból fogant kivitelezés olyannyira bevált, hogy hamarosan márka született belőle, mely a „Teva” nevet kapta.
-
A brand alapjait 1964-ben, 21 évesen tette le az amerikai Douglas Tompkins (ő az a ma már vidéki francia nagyapónak kinéző fickó a képen) és felesége. Katalógust jelentettek meg, melyből postán lehetett rendelni hegymászó és kemping felszereléseket. Két évvel később Kenneth Klopp is csatlakozott hozzájuk, megalapították cégüket, és nyitottak egy boltot San Franciscóban (érdekesség, hogy 1968-ban Tompkins és akkori felesége teremtették meg az Esprit divatmárkát is - először egy Volkswagen kisbuszból árulták a ruhákat).
-
A Timberland márka története 1952-re nyúlik vissza. A cég ma a VF Corporation részeként működik, és a világ egyik piacvezető cégének számít minőségi lábbelik, ruhadarabok és kiegészítők gyártása terén. Vásárlói a kiváló és tartós minőség, valamint a mesteri kidolgozás miatt választják termékeiket, és azért, mert tisztában vannak vele, hogy a Timberland cipőket úgy tervezik, hogy ellenálljanak a legridegebb időjárási körülményeknek is.
-
A Tommy Hilfiger márka alapítója Tommy Hilfiger 1951-ben született. A Tommy Hilfiger márka attól vált különlegessé, hogy a nagy amerikai divatcégekkel ellentétben, a hétköznapok viseletét tervezte meg az emberek számára. A Tommy Hilfiger márkával fémjelzett termékek magukban hordozzák a kényelem, a sportos elegancia és a laza stílus vonásait, ami méltán teszi az egyik legkedveltebb márkává évről évre.
-
Finn ruházati márka.
-
Az Umbro története 1924-ben kezdődött, Manchesterben. Ebben az évben hozta létre a márkát Harold Humphreys, aki az első legyártott mezeket saját kezűleg szállította ki a megrendelőknek. Az Umbro egy angol sportszergyártó vállalat, melynek fő profilja a futball felszerelések gyártása és forgalmazása. A cég életében már többször került sor tulajdonváltásra, de az Umbro termékek ez idő alatt sem veszítettek értékükből.
-
Az 1996-ban alapított Under Armour jelenleg a legdinamikusabban fejlődő sportruházati márka, ami ugyan aláöltözeteiről vált ismertté – mely szegmensben ma is 80%-os piaci részesedéssel bír az USA-ban – mára komplett palettát kínál technikai sportruházatokból, úgy a nyári, vagy edzőtermi sportoláshoz (HeatGear) mint a szabadtéri téli sportokhoz (ColdGear) de mostanra igen széles cipő kínálatot is fel tud mutatni.
-
A U.S. Polo Assn. az Egyesült Államok egyik nagynevű ruhagyártó vállalata, amely elsősorban lovaspóló játékosok számára gyártja pólóit. A cég pólóit jelenleg több mint 135 országban árusítják viszonteladókon keresztül, így Magyarországon is. A márka férfiak, nők és gyerekek számára is gyárt ruhákat, illetve kiegészítőket, órákat, cipőket, napszemüvegeket, táskákat, bőröndöket és más termékeket is.
-
A Vans egy gördeszkás cipőket gyártó cég az Egyesült Államokban. A Van Doren Rubber Company 1966-ban nyitotta meg első üzletét a vásárlók előtt. Vans cipők rövid időn belül meghódították egész Dél-Kaliforniát, hamarosan pedig a világ összes deszkása megismerte és megkedvelte a márkát. A cipők változatos formavilága és a színkombinációk széles választéka igazán megkönnyíti a vásárló számára, hogy a személyiségéhez leginkább illeszkedő cipővel gazdagodjon.
-
A német cég 1974-ben alakult. A cég 100 %-os családi tulajdonban működő vállalkozás. A Vaude a hegyi-, túra- és kerékpársport eszközeinek egyik legnagyobb gyártója Európában és ezzel az egyik legnagyobb terjesztője az eszközeihez kapcsolódó egészséges életstílusnak.
-
A Wilson az egyik legnagyobb sportszergyártó cég az Egyesült Államokban. Története még a 19. század elején kezdődött. A Wilson termékkínálatában nem csupán a márka hírnevét megalapozó teniszütők és teniszcipők szerepelnek, gyártanak még többek között sportcipőket, sportruházatokat, golffelszereléseket, amerikai foci és baseball termékeket is. Az imént felsorolt termékek mindegyike a kimagasló minőséget nyújtja a sportolni vágyok számára, akár kezdő, akár profi szinten művelik az általuk kedvelt sportágat.
-
A céget idősebb Franz Ziener hozta létre 1946-ban, Németországban. A Ziener a legmagasabb minőségi követelményeket az innovatív technológiával és a modern dizájnnal vegyíti. A cég szoros együttműködésben dolgozik az aktív sportolókkal, akik leginkább a dizájn kialakításában segítik őket. A cég alapítása óta a cél mindig az volt, hogy megszerettessék az emberekkel a sportot, hogy a sportolók a legjobb teljesítményt tudják kihozni magukból. A cél ma is ez.