Csere vagy pénzvisszafizetés?

Online vásárlás esetén sajnos óhatatlan, hogy olykor az áhított termék felpróbálva/kipróbálva nem azt a hatást éri el, mint amit szerettünk volna.

Minden egyes Vásárlónknak kívánjuk, hogy a kinézett és megvásárolt termék pontosan olyan legyen, mint amilyennek elképzelte és szeresse termékeinket, azonban bizonyos esetekben előfordul mégis, hogy elkerülhetetlen a csere vagy a vásárlástól való elállás.

Milyen esetekre gondolunk pontosan?

- Nem a megfelelő méretet választottad.
- A fotók nem adták vissza a kinézett terméket, így az nem olyan, mint amilyenre számítottál.
- Ajándék lett volna, de az ünnepelt mástól is megkapta ugyanezt a terméket vagy nem erre a típusra vágyott.
- Egyszerűen csak meggondoltad magad a termékkel kapcsolatban.

Mit kell tenni ilyen esetben?

- 14 nap áll rendelkezésedre a csomag átvételét követően, hogy jelezd felénk (telefonon, e-mailben, személyesen), hogy szeretnél elállni a vásárlástól. Indoklás nélkül megteheted ezt, csak fontos, hogy a 14 napból ne fuss ki!

Abban az esetben, hogy ha nem gyári hiba, hanem méret, szín és egyéb (saját ízlés szerinti) esztétikai probléma miatt küldöd vissza a terméket, akkor a csomag üzletünkbe való eljuttatása az téged, a Vásárlót, terhel. Postai úton vagy futárszolgálattal is küldheted és természetesen személyesen is visszahozhatod a terméket, amelyik neked a legkényelmesebb megoldás, de fontos, hogy az alábbi címen lévő üzletünkbe kell minden esetben visszajuttatni azt:

Exin Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.: 1132 Budapest, Visegrádi utca 39.

- Lehetőséged van a terméket kicserélni (más méretre, más színre, más fazonra) vagy a vásárlástól teljesen elállni, ebben az esetben visszatérítjük neked a termék árát. (Kérjük, vedd figyelembe, hogy csak a termék árát áll módunkban visszafizetni, az utánvételi és szállítási költségeket nem.)

1. Bankkártyás fizetés esetén visszafordítjuk az összeget az adott kártyára.
2. Átutalással kifizetett rendelés esetén visszautaljuk az összeget a megadott bankszámlaszámra.
3. Személyes átadásnál lehetőség van készpénzben visszakapni a termék árát.

Mi legyen a csomagban?

Abban az esetben, ha nem személyesen hozod vissza a terméket, az alábbiakat kell tartalmaznia a csomagnak, amelyet üzletünkbe visszaküldesz:

- Maga a termék, hibátlan, eredeti állapotában, eredeti tartozékaival és csomagolásával együtt.
- A termékhez tartozó számla, amelyet vásárláskor állított ki cégünk a részedre.
- A weboldalunkról letölthető Elállási Nyilatkozat kitöltve, amennyiben nem cserélni szeretnéd a terméket. (Arra is van lehetőség, hogy az Elállási Nyilatkozatot kitöltve e-mailben küldöd el az info@exin.hu címünkre.)

Mivel nagy figyelmet fordítunk arra, hogy Vásárlóink a megszokott minőséget és színvonalat kapják tőlünk, mind a termékek, mind pedig a szolgáltatások tekintetében, visszaküldésnél te is figyelj arra, hogy valóban hibátlan és ép állapotban küldd vissza nekünk a terméket.

Nagy gonddal ellenőrizzük, csomagoljuk és szállítjuk ki a rendeléseket, így kérünk, te is vedd figyelembe az alábbiakat visszaküldésnél:

- A termék ne legyen hordott, kopott, láthatóan viselt állapotban! (Természetesen ez nem vonatkozik arra, hogy felpróbálod, viszont ha láthatóan nem jó a méret, akkor ne erőltesd vagy próbálgasd tovább, mert csak sérülni fog a termék és így már nem fogjuk tudni visszavenni.)
- Az eredeti (márkajelzéses) csomagolásra ne írj, és ne ragassz semmit, valamint ne dobd ki azt! Legalább a jótállási idő végéig tartsd meg ezeket is! (A csomagolás is a tartozék része, a papírdoboztól kezdve, a visszazárható fóliáig. Ezek nélkül hiányosnak számít az adott termék, így ez már nem minősül visszavehetőnek.)

Tipp: Érdemes a külső karton csomagolást megőrizni, amelyben kiszállításra került hozzád rendelésed, amíg nem vagy biztos, hogy jó-e a termék, mert akkor abba rögtön vissza is tudod hozni/küldeni azt a részünkre!

Lehetőség szerint olyan minőségű csomagolásban küldd vissza részünkre a terméket, amilyen minőségű csomagolásban te magad is szívesen és nyugodt lélekkel vennéd át azt, tudva, hogy nem sérülhet benne a termék! Termék visszaküldésénél, kerüljétek a légpárnás boríték használatát, mivel szállítás során az nagyon sérülékeny, nem védi eléggé a benne lévő terméket! Ahogy a lenti példák is mutatják, a légpárnás boríték nem nyújt elegendő védelmet, így a megsérült termékeket már fogjuk tudni kicserélni!

Cserélni is lehet a terméket?

Természetesen lehetőséged van cserélni is a korábban megrendelt terméket egy másikra. Ezt szintén megteheted személyesen vagy (telefonon, e-mailen keresztüli előre egyeztetés után) postai úton is.
Ha visszaküldöd a terméket, ami nem lett jó, csatolj egy üzenetet a csomaghoz, milyen termékre szeretnéd cserélni azt. De e-mailen vagy telefonon is konzultálhatsz ezzel kapcsolatosan kollégáinkkal a gyorsabb ügyintézés érdekében.
A cseretermék esetén fellépő árbeli különbséget, a visszafizetéshez hasonlóan intézzük. Amennyiben drágább terméket választottál ki, mint amit visszaküldesz, átutalással vagy utánvéttel tudod intézni az árbeli különbség kiegyenlítését. Abban az esetben pedig, ha olcsóbb a termék, mi utaljuk vissza neked a különbözetet vagy személyes átvétel esetén lehetőség van akár készpénzben is visszakapni azt.
Bármilyen további kérdésed merül fel a témával kapcsolatban, kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal e-mailen vagy telefonon és kollégáink készséggel segítségedre lesznek!

Vasárnap Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Január Február Március Április Május Június Július Augusztus Szeptember Október November December